Eltűntem!? (Már megint...)

Nos sziasztok drága olvasóim, akik még nem hagytak cserben!:) Bár elhiszem, hogy már eléggé idegesíthet titeket, hogy nagyon ritkán hozok részt, de... könnyen jött, könnyen ment.:/ Ezzel nem azt akarom közölni veletek, hogy abbahagyom a blogot... ahhoz túl maximalista vagyok:D Csak azt hiszem, hogy ideje kijelentenem, hogy lesz egy "kis" SZÜNET! Ugyan nem tudom, hogy mennyi ideig, de ne essetek kétségbe, ugyanis Wattpadon most elkezdtem egy új történetet, ami nem más, mint egy Cameron Dallas AU. Jól látjátok... AU. Azaz Cameron játszik benne, viszont ebben a sztoriban nem híres. Ezen a LINKEN tekinthetitek meg! Ja és korábban meséltem nektek egy másik történetről... Nos, hogy annak mi lesz a sorsa azt még nem tudom, de az alap sztori már meg van, szóval még jelentkezni fogok!:D
Visszatérve A Szavak Mesterére... a 14.rész már készülőben van, de úgy döntöttem, hogy majd csak akkor publikálom, amikor már biztos vagyok benne, hogy a blogon újra aktív leszek! Remélem, hogy ezt megértitek!:)

Ölel titeket: Renee<3


2 megjegyzés:

  1. Hát kár,hogy szünetelteted a blogodat,mert szerintem eszmèletlenül jó.:) Nem tudom meddig fog tartani az a szünet,de azèrt èn várom az új rèszt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos kénytelen vagyok szüneteltetni:/ Igazából nem egy éves kihagyásra gondoltam, hanem csak pár hónapra:) Örülök, hogy tetszik a blogom!:)

      Törlés