OFF bejegyzés - Fél éves a blog!(+infó)

Hát sziasztok! Nem, még nem az új részt hoztam, hanem egy kis közleménnyel jöttem!
Először is: a blogot 2015.03.01.-én nyitottam meg, így pont ma fél éves a blog! Nem igazán tudom, hogy ilyenkor mit is lehetne mondani, így én inkább csak megköszönöm a kommenteket, a pipákat és a feliratkozókat is egyaránt! Nekem ez sokat jelent, és ha nem is olyan sokan, de olvassák a blogomat, az nekem nagy öröm!:)
Másodszor pedig: ugye elkezdődött a suli és most már egy fokkal nehezebb is lesz a tananyag, szóval bele kell húznom, ugyanis a tavalyi átlagom nem igazán volt kiemelkedő. Ezért mostantól két hetente fogok részt hozni, ezáltal több időm lesz megírni a részeket és a tanulást sem fogom elhanyagolni. Szóval a tizenegyedik részt majd csak jövőhéten publikálom, de egyébként sem végeztem még vele.
Mindenkinek jó (?) tanévkezdést, és fel a fejjel!:D (Nekem már az első napom katasztrófa volt)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése